Techninis Džiaugsmas: GM Performance Parts E-ROD 1955 Chevrolet Bel Air
GM Performance Parts (GMPP) E-ROD 1955 Chevrolet Bel Air yra tikras techninis stebuklas, sukurtas patenkinti tiek automobilių entuziastų, tiek aplinkosaugininkų lūkesčius. Šis automobilis ne tik pasižymi galingu 430 arklio galių LS3 V-8 varikliu, bet ir stebina savo efektyvumu, vidutiniškai sunaudodamas 23 mpg kuro kelionėje iš Floridos į Mičiganą. Tai puikus pavyzdys, kaip modernios technologijos gali būti integruotos į klasikinį dizainą, suteikiant naują kvėpavimą senosios mokyklos automobiliams.
E-ROD Chevy Bel Air yra ne tik galingas, bet ir aplinkai draugiškas. Jo išmetamųjų dujų rodikliai prilygsta naujam Camaro SS, todėl šis automobilis puikiai atitinka Kalifornijos griežtus aplinkosaugos standartus. Tai reiškia, kad net ir senesni automobiliai gali būti modernizuoti, išlaikant jų originalų žavesį, bet sumažinant aplinkos taršą. Ši technologija yra ypač svarbi tiems, kurie nori išlaikyti savo automobilių kultūros paveldą, bet tuo pačiu prisidėti prie švarios aplinkos išsaugojimo.
Džiaugsmingai pranešame, kad šis nuostabus automobilis kartu su E-ROD Chevy pikapu, kurį sukūrė Lingenfelter Performance Engineering ir kuris turi 5.3 litrų E-ROD variklį, bus pristatytas GMPP stende Barrett-Jackson Orange County kolekcininkų automobilių aukcione. Šis renginys suteiks puikią galimybę pamatyti šiuolaikines technologijas veikiančias kartu su klasikiniais dizainais. Tai puiki proga automobilių entuziastams pasisemti įkvėpimo ir sužinoti daugiau apie modernias automobilių technologijas.
Vienas iš pagrindinių šio automobilio privalumų yra jo gebėjimas sumažinti taršą, nes jis turi Kalifornijos oro išteklių valdybos (CARB) suteiktą vykdomąjį įsakymą (EO) numerį (D-126-30). Tai leidžia šį variklį legaliai įdiegti į prieš OBD II (1996 ir ankstesnių metų) transporto priemones šioje valstijoje. Be to, priklausomai nuo pridėtų pavaros ir pakabos komponentų, šis automobilis gali pasiekti 23 mpg kuro sąnaudas tam tikromis sąlygomis.
GM Performance Parts taip pat dirba su valstybės įstatymų leidėjais ir CARB, kad E-ROD varikliai ir susijusi įranga galėtų būti montuojami naujai sukonstruotuose specializuotuose automobiliuose. Šie automobiliai ir sunkvežimiai naudoja naujas reprodukcijos dalis ir vėlyvojo modelio važiuokles, turi naujus VIN numerius, bet išlaiko klasikinę išvaizdą. Lingenfelter pikapas yra puikus to pavyzdys, važiuojantis ant vėlyvojo modelio Trailblazer SS važiuoklės, bet turintis Dynacorn reprodukcijos 1955 Chevy sunkvežimio kabiną ir kėbulą.
Daugiau informacijos apie E-Rod variklius ir susijusias dalis galite rasti paspaudę čia.
https://autoplovykla.lt/en/car-anti-corrosion-coating/
https://autopirkimai.lt/sunkvezimiai-darosi-per-brangus-10-priezasciu-isigyti-nissan-frontier/
https://autorentvilnius.lt/saabo-drama-tesiasi-gamyba-sustabdyta-iki-2011-m-rugpjucio-9-d/