Autopamoka automobilių naujienos,Mazda „Mazda CX-7“ visureigio apžvalga: automobilių apžvalgos

„Mazda CX-7“ visureigio apžvalga: automobilių apžvalgos

https://autoplovykla.lt/automobiliu-plovykla/uab-autotiesinimas/

Su Mazda CX-7, Mazda kompanija krosouverių segmentą pakėlė į visiškai naują sportiškumo lygį. Dėl pažangaus dizaino, sportinės pakabos ir iš MazdaSpeed3 pasiskolinto variklio šis SUV yra toks patrauklus, kad gali netgi pradėti konkuruoti su pradinio lygio prabangiais krosouveriais, siūlydamas aukštus lūkesčius už ribotą biudžetą.

Pagrindiniai faktai apie Mazda CX-7 apima turbokompresorinį tiesioginės įpurškimo variklį, kuris generuoja 244 AG ir 258 svarų pėdų sukimo momentą. Priekiniais ratais varomos modeliai yra įvertinti 17/23 mpg kuro ekonomija mieste ir užmiestyje, o visais ratais varomos versijos pasiekia 16/22 mpg. 2010 metais pasiūlytas mažiau galingas 2,5 litro keturių cilindrų variklis turėtų padaryti bazinį CX-7 modelį žymiai pigesniu.

CX-7 išorė neabejotinai patraukli, o „Zoom-Zoom” charakteris tikrai švyti. Tai vienas iš geriausiai atrodančių pradinio lygio krosouverių rinkoje. Kai kurie šio patrauklumo elementai yra 66 laipsnių priekinio stiklo kampas, kuris gali padėti užgožti net kai kuriuos sportinių automobilių modelius. Netgi balti užpakaliniai žibintai, kurie buvo nemadingi ant „suped-up” Honda Civic modelių nuo 2001 metų, čia atrodo puikiai.

Mazda CX-7 turi daug paklausos, bet tai gali būti nuvilianti patirtis tiems, kurie tikėjosi daugiau galios. Nors variklis yra galingas, jis neatrodo pakankamai galingas, o 2500 apsukų per minutę nėra pakankamai, kad suteiktų tikėtą sukimo momentą, kuris paprastai siejamas su SUV. Atrodo, kad variklis buvo neskirtas šiam automobiliui.

Kalbant apie Mazda filosofiją „Zoom-Zoom”, atrodo, kad ji buvo pernelyg agresyvi. Man patiko mažas vairas, tiesioginis valdymo jausmas ir bendras paketo manevringumas, tačiau pakaba buvo kieta. Netgi 18 colių ratai su vidutinio aukščio padangomis nesumažino padangos kietumo pojūčio.

Saugumas ir krovinių erdvė

CX-7 pasižymi pirmos klasės saugumu. Visi modeliai turi standartinę stabdžių antiblokavimo sistemą, traukos ir stabilumo kontrolę bei šešis oro pagalves. Tai apima vairuotojo ir keleivio priekines ir šonines oro pagalves bei šonines užuolaidines oro pagalves priekyje ir gale. CX-7 netgi turi sensorių, kuris nusičiulpia automobilį ir iš anksto pripucia šonines ir užuolaidines oro pagalves, kad padėtų užtikrinti keleivių saugumą susidūrimo atveju.

Kalbant apie krovinių erdvę, Mazda CX-7 demonstruoja puikias savybes. Krovinių talpa už galinių sėdynių yra 29,9 kubinių pėdų, o su sulenktomis sėdynėmis – 58,6 kubinių pėdų.

Jei CX-7 potencialiai yra tinkamas pasirinkimas jums, verta pasidomėti ir kitais dalykais, pvz., paslaugų, tokių kaip automobilių plovykla, galimybėmis. Viena iš tokių paslaugų yra mlauto paslauga, kuri siūlo puikią automobilių priežiūros ir plovimo paslaugą.

Mazda CX-7 yra išskirtinis automobilis, kurio dizainas ir funkcionalumas nenuvils daugelio. Tačiau tie, kurie siekia maksimalios komforto ir vairavimo patirties, gali pastebėti kai kurias šio modelio ribas. Tai krosouveris, kuris tikrai sukels susidomėjimą dėl savo išvaizdos, tačiau Mazda CX-7 norėtųsi V6 variklio opcijos, o taip pat būtų naudinga pakabos comforto sprendimai ateityje.

https://auto-rent.lt
https://automondis.lt/nissan-leaf-kabrioletas-yra-tikras-ir-mes-nezinome-kodel/

Leave a Reply

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Related Post