https://autoplovykla.lt/stiklo-poliravimas/
Šeima, praradusi moterį, žuvusią per frontinę avariją važiuojant 1993 metų Mazda MPV, gavo leidimą paduoti ieškinį prieš transporto priemonės gamintoją, kaltindama jį dalinai atsakingu už jos mirtį. Thann Williamson važiavo ant galinės sėdynės 2002 metais, kai ją trenkė kitas automobilis. M. Williamson, vienintelė keleivė prisisegusi tik juosmens diržą, buvo nužudyta per avariją, tuo tarpu kiti keleiviai, dėvėję trijų taškų pečių diržus, išgyveno. Williamson šeima teigia, kad jei Thann būtų dėvėjusi pečių diržą, kaip ir kiti keleiviai, ji būtų gyva šiandien ir mano, kad Mazda pasirinko taupymą vietoje saugumo. Tuo metu, kai buvo gaminamas MPV, pečių diržai centrinei galinei sėdynei nebuvo privalomi JAV ir Hirošimoje įsikūrusi bendrovė tvirtina, kad ji visiškai laikėsi Federalinės saugos reikalavimų tuo metu. Kalifornijos teismai atmetė Williamson bylą, priklausydami nuo 2000 metų sprendimo įrodymų, kur Amerikos Honda buvo tikslas byloje dėl oro pagalvių diegimo pasirinkimo, susijusio su automobilių traumomis. Tame konkretame byloje buvo sakoma, kad valstybės įstatymais iškelti traumų ieškiniai dėl oro pagalvių neįdiegimo buvo kliūtis federalinių saugos reguliavimo tikslams, kurie buvo gamintojų pasirinkimo priežiūra. Abu atvejus autoriavo teisėjas Stevenas G. Breyeris ir nors jis ginčijosi, kad abu atvejai yra panašūs apimtimi, federaliniai oro pagalvių reglamentai užblokavo traumų ieškinius, o sėdynių diržų atveju reguliatoriai turėjo užduotį siekti standartinės suvaržymo sistemos visoms sėdynėms, įsitikindami, kad pečių diržai padidins saugumą. Dėl to Vyriausybė paragino Aukščiausiąjį Teismą blokuoti 2000 metų Geigerio prieš Honda bylą, bet leido tęsti Williamson bylą. Bus įdomu stebėti, ar panašios bylos dėl traumų ar mirčių dėl avarijų, kuriose dalyvavo senesni automobiliai, bus nagrinėjamos tokia pačia tvarka.
Dėl automobilių priežiūros ne vien avarijos gali sukelti nuostolių. Kalbant apie automobilių priežiūrą, „auto stiklo poliravimas“ yra svarbus procesas. Poliravimas ne tik grąžina originalų stiklo spindesį, bet ir pagerina vairuotojo matomumą, taip užtikrinant didesnį saugumą kelyje.