Autopamoka automobilių naujienos „Bugatti SuperVeyron“ ir „Galibier“ oficialiai nebebus svarstomi

„Bugatti SuperVeyron“ ir „Galibier“ oficialiai nebebus svarstomi

„Bugatti SuperVeyron“ ir „Galibier“ oficialiai nebebus svarstomi post thumbnail image

Bugatti Veyron: Naujos Kartos Superautomobilio Laukimas

Bugatti, garsus prancūzų automobilių gamintojas, neseniai paskelbė, kad neplanuoja kurti galingesnės Veyron versijos, taip pat nebus gaminamas Galibier sedanas. Bugatti vadovas Dr. Wolfgang Schreiber patvirtino, kad SuperVeyron arba Veyron Plus modeliai nebus kuriami. Jis teigia, kad Veyron SuperSport turi pakankamai galios, ir Veyron jau pasiekė savo tikslus.

Praėjusiais metais buvo pranešta, kad Galibier gamyba buvo atšaukta, nes Bugatti manė, kad šis modelis galėtų suklaidinti klientus. Tačiau viena aišku, Bugatti dirba prie Veyron įpėdinio, kuris nesirūpins esama konkurencija su McLaren ir Ferrari. Schreiber planuoja įpėdinį lyginti su Veyron ir sieks, kad naujas superautomobilis nustatytų naujus standartus.

Iš viso liko tik 43 Veyron automobiliai iš 450. Informacija apie įpėdinį tikriausiai nebus atskleista iki kitų metų, nes Veyron mėgausis 10 metų gamybos jubiliejumi. Kalbant apie pavaros galimybes, Schreiber neatmetė galimybės, kad naujasis automobilis gali būti su hibridine jėgaine.

Galia ir Technologijos

Bugatti Veyron SuperSport, vienas iš galingiausių automobilių pasaulyje, pasižymi neprilygstama galia ir greičiu. Šis modelis turi 8 litrų W16 variklį, kuris generuoja 1200 arklio galių. Tai leidžia automobiliui pasiekti stulbinančią 431 km/h greitį, kas daro jį vienu greičiausių serijinės gamybos automobilių.

Veyron technologijos yra aukščiausio lygio. Automobilis turi pažangias aerodinamikos sistemas, kurios padeda optimizuoti stabilumą ir efektyvumą dideliu greičiu. Be to, Veyron yra aprūpintas pažangiomis stabdžių sistemomis, kurios užtikrina saugumą net ekstremaliomis sąlygomis.

Ateities Perspektyvos

Bugatti dirba prie naujos kartos superautomobilio, kuris turėtų pranokti Veyron pasiekimus. Nors konkrečios detalės apie naują modelį dar nėra atskleistos, manoma, kad jis bus aprūpintas naujausiomis technologijomis ir galbūt net hibridine jėgaine. Tai leistų Bugatti išlikti priešakyje automobilių pramonėje ir konkuruoti su tokiais gamintojais kaip McLaren ir Ferrari.

Bugatti siekis nuolat tobulėti ir kurti inovacijas yra pagrindinė jų sėkmės priežastis. Naujasis modelis turėtų nustatyti naujus standartus superautomobilių rinkoje ir pritraukti dar daugiau entuziastų iš viso pasaulio.

Automobilių Mėgėjams Lietuvoje

Lietuvoje Bugatti Veyron ir jo įpėdiniai taip pat sulaukia didelio dėmesio. Automobilių entuziastai iš Lietuvos dažnai domisi šiais išskirtiniais automobiliais, jų technologinėmis naujovėmis ir dizaino sprendimais. Nors Bugatti automobiliai yra prabangos prekė, jų inovacijos ir technologijos įkvepia daugelį automobilių mėgėjų.

Jei esate automobilių entuziastas ir norite sužinoti daugiau apie Bugatti ar kitus prabangius automobilius, rekomenduojame apsilankyti čia.

https://autoplovykla.lt/plovyklos/
https://autobag.lt/2025/09/26/iihs-teigia-kad-jusu-vaikai-nebera-saugus-mikroautobusuose/
https://automondis.lt/jaguar-elektromobilio-tipo-prekes-zenklo-paraiska-pateikta-jav-ir-europoje/

Leave a Reply

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

Related Post

Kiek amperų man reikia nešiojamam užvedimo jungikliui?Kiek amperų man reikia nešiojamam užvedimo jungikliui?

https://autoplovykla.lt/en/carwashes/vilnius/ Automobilio akumuliatoriaus galia ir šuoliai – kaip pasirinkti tinkamą prietaisą? Automobilio akumuliatoriaus šuolis tampa būtinu įrankiu kiekvienam, siekiančiam neprarasti mobilumo netikėtų situacijų metu. Tai ypač aktualu Lietuvoje, kur šaltos

„Chevy Corvette“ ir „Cadillac“ modeliai gaus aštuonių pavarų dėžes„Chevy Corvette“ ir „Cadillac“ modeliai gaus aštuonių pavarų dėžes

https://autoplovykla.lt/kuo-cheminis-automobilio-valymas-skiriasi-nuo-iprasto-plovimo/ General Motors ir Aisin bendradarbiavimas General Motors (GM) neseniai paskelbė apie trumpalaikį susitarimą su Japonijos kompanija Aisin dėl aštuonių pavarų automatinės transmisijos naudojimo. Šis sprendimas buvo priimtas dėl to,