Sveiki atvykę į pasaulį, kuriame automobilių pramonė susiduria su iššūkiais, kuriuos sukelia mikroschemų trūkumas. Didelė Japonijos automobilių gamintojų dalis nuogąstauja dėl gamybos trūkumų Japonijoje, o vienas iš pagrindinių mikroschemų tiekėjų perkelia gamybą iš Japonijos žemės drebėjimo zonoje esančios įmonės į atskiras gamyklas Japonijoje ir Singapūre. Tačiau šis perėjimas gali sukelti kritinių komponentų tiekimo vėlavimą ir sutrikdyti daugelio transporto priemonių gamybą.
Renesas Electronics Corp valdo 41 procentą rinkos, o jų mikroschemos yra naudojamos nuo variklio valdymo blokų iki stovėjimo stabdžių sistemų, stabilumo valdymo programų, automobilinės pramogų sistemos ir vairo stiprintuvo sistemų. Net vienos dalies trūkumas gali priversti gamybos linijas sustoti, o šios kritinės dalys gali būti nepristatytos net keturis mėnesius.
Mikroschemos dažnai yra sukurtos tam tikriems automobiliams, dėl ko jos sunkiai pakeičiamos. Biurokratiniai ir kiti administraciniai procesai keičiant tiekėjus dar labiau apsunkina užduotį, švaistydami brangų laiką. Automobilių naujienos pažymėjo Lexus LS460, kaip vieną iš Renesas didžiausių projektų, kuriam skirta 80 proc. mikroschemų iš šios įmonės. Šių mikroschemų trūkumas galėtų sutrikdyti automobilio gamybą.
Ši situacija ir kiti gamintojai bei tiekėjai, susiduriantys su panašiomis problemomis, gali sukelti chaoso jau ir taip jautriai automobilių pramonei. Tokio tipo įvykiai gali sukelti tiekimo pusės problemas Japonijos automobilių pramonei, kaip pakilę benzino kainos ir vartotojų kreditų stoka sugriovė Amerikos automobilių pramonę 2008 metais.
Nors Toyota atsisakė pateikti konkrečius komentarus, yra žinoma, kad jie sudarė inventorių ir rado 150 kritinių dalių, kurioms nėra garantuoto tiekimo.
Kalbant apie automobilių priežiūrą, Vilnius turi puikių sprendimų, vienas iš jų – automobilių plovykla Vilniuje, kurioje jūsų automobilis bus prižiūrėtas profesionalų.